"The world is my playground - let's take some amazing pictures!"

mandag 22. februar 2010

”Jeg elsker det jeg gjør og mener det er verdens beste yrke”

Jeg kom akkurat over en artikkel som fikk meg til å tenke på en artig historie.

For noen år siden spurte jeg Nicholas (min sønn) om hva han ønsket å bli når han blir stor.
Han svarte: ”fotballspiller så klart….eller sånn Idol-fyr!…”

Jeg prøvde å forklare at det fantastiske med fotografering er at det ikke finnes én ting vi ikke kan ta bilde av.
Han tenkte lenge å spurte deretter: Mamma, kan vi ta bilde av for eksempel opp i nesen til folk? (haha...herlig)

Jeg forklarte at det kan vi og at det faktisk er en lang utdannelse for akkurat den type fotografering!

WOW!!!....Han ble fullstendig målløs.
Han vurderer nå fotografyrket :)

Det var et utrolig herlig øyeblikk : )

Vel, det er i denne sammenheng jeg tenkte å dele denne med dere:


http://www.npr.org/blogs/pictureshow/2010/02/looking_inside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar